ad> ВОЈВОДИЋ: Употреба јасеновачког геноцида – програм покоља и ,покајања Пређи на главни садржај

ВОЈВОДИЋ: Употреба јасеновачког геноцида – програм покоља и ,покајања

– Ако, папа хоће да посјети Србију нека прво пође у Јасеновац да се поклони. Тако резонује религиозно равнодушан, историјски и вјерски необразован Србин. Као да је разлог ратовања Хрвата против Срба племенски престиж и национални неспоразум. Странац може помислити да је Јесеновац мјесто појединачног злочина радикализованог римокатолика према православном Србину, а не геноцид незапамћен у повијсти планете Земље – спровођен у римокатоличкој држави Хрватској са благословом и учешћем римокатоличког клира. Подсјетимо, хрватски геноцид над српским народом од почетка 20. вијека један је процес и подухват државне и догматске доктрине. Римокато – лички рат програмског помора и прогона православних и православља са Балкана и Јадранског мора. Римокатолички војно-вјерски походи на православне Србе услиједили су непосредно послије ослобађања српског народа од османске окупације, а римокатоличка унијатска мисија према православним Србима се спроводи од средњег вијека.
Предлог да папа прво пође у Јасеновац и поклони се жртвама геноцида, ако хоће да посјети Србију, демагошка је духовна доктрина `унутрашњег дија – лога` континуитета и контекста у коме треба затворити `питање Косова`. У глобалном блоковском сукобу признавње самопроглашеног римског патри- јарха за планетарног тутора свих хришћана и нехришћана, као и признавање самопроглашене државе Косово, дио је програмског прихватања евроатла – нтског једнополарног поретка. Прихватања папског политичко-пастирског покровитељства као колонијалног континуитета духовне и државне десуверенизације Српске цркве и државе. Конструисања колонијалног компромиса у програму негирања српских жртава геноцида и прављења пролаза папској посјети држави Србији и Српској православној цркви.
У религиозним и разумним народима жртве геноцида су посебно поштоване, а жртве вјерског прогона су уписане у канонизовани поменик мученика за вјеру. Али, код великог броја Срба, обезбожених и људски деградираних у времену атеистичког режима, јасеновачки геноцид се политички употребљава као повод позивања у посјету римокатоличког понтифика, под чијим знамењем и благословом је почињен јасеновачки геноцид. Заправо, три геноцидна погрома над православним Србима у 20.вијеку, у Првом и Другом свјетском рату, а крајем прошлог вијека коначни поргом и протјеривање српског народа са простора Крајине и Далмације тј. данашње  државе Хрватске.
Такође, предлог да папа пође у Јасеновац на поклоњење жртвама геноцида представља пропаганду папског`покајања`, популистичке папистичке пастирске праксе послије Другог свјетског рата. Папина поклоњења свим геноцидима на планети почињеним у име папизма програмско је прављење пролаз папском прозелитизму у програму папских посјета. Отварање могућности мисије мапом геноцидних стратишта,међу народима који су претрпјели геноцидне погроме од римокатоличких крижара. Инквизиторско истребљење `невјерничких` народа, а потом поклоњење путевима `покоља прочишћња` повјесна је пракса папског прозелитизма. На путу ка источном фронту, заокружењу планетарног поглаварства, религиозном рјешавању српског случаја, покатиличењу нових православних народа, шта Ватикану значи балканска хибридна хрватска поданичка нација крвавих руку и прошлости у име римокатолицизма. Ватиканска `дубока држава` се не налази у зидинама Ватикана, него пространством планете, али која се стратешки не супроставља ватиканском `великом брату`. Ватикан у Риму је алегорија и симбол светске римокатоличке државе, а које су хрватски, украјински и сви словенски унијати граничари, средство свјетске мисије и инквизиције.
ПОКЛОЊЕЊА  ПУТЕВИМА  ПОКОЉА `ПРОЧИШЋЕЊА`
Континуитет римокатоличког колонијализма повјесно пратимо од крижарских ратова,  освајања Јерусалим, Константинопоља, преко Азије, Африке, Америке, Балкана,  до Јадовна и Јасеновца. Под крижарским походима папско-протестантске Европе у 20. вијеку Срби подносе више жртава него за петсто година османске окупације. Злодјела инспирисана идеологијом римокатолицизма никада нису осућена у папској духовној доктрини, него канонизована концилима. Војно-вјерске ватиканске походе “аболирао“ је Први ватикански концил 1870. године, проглашењем догмата о непогрешивости римског папе; што је потврдио Други ватикански концил 1962.године, прокламујући ,,јерес над јересима“, безгрешног човјека папу, проглашавајући за безгрешна сва папска и у његово име почињена и будућа дјела и недјела. Геноцид почињен у Првом и Другом свјетском рату над православним Србима у таквој перспективи добија другу `духовну` димензију.
Позната је папска духовна доктрина сазивања `светих` крижарских ратова као `Божије воље и мисије ‘милосрђа’, изливања  ‘божије правде’ и силе на ‘криво- вјерне’ ваневропске  ‘варваре`и `шизматике`.`Света` стратегија `свете евро – пске алијансе` и `свете столице` према ваневропским расама и религијама је спровођење колонизаторског програм `спасења`. Средњовјековна инквизиција је „грешнику“ препоручивала покајање, а он се на мукама „кајао“ послије чега се његово тијело предавало `огњу прочишћења` на ломачи. Према православнима  је примјењиван посебан прозелитски програм, као јеретицима које је потребно привести ,покајању`.Православље је препрека папском планетарном поглаварству, свједок самопроглашења `папског примата`, узурпирања првосвештеничких права и васељенске власти римских царева. Зато `спасавање` православних подразумијева сва средства, јавна ритуална спаљивања `јеретика`, крижарске ратове, подстицање исламских племена на рат против православних `кривовјерника`.
Послије почињеног `прочишћења кривовјерних` папа преузима поклоничка путовања путевима `прочишћења`, спрженом земљом `светом ватром` евро- атлантске инквизиције, да поражене и покајане народе помири папским поглаварством. Зато је 1996. године папа Јован Павле II Војтила посјетио Хрватску прогласио бискупа Алојзија Степинца за блаженог, а његов насле- дник папа Бенедикт XVI за вријеме посјете Хрватској бискупа Степинца је беатиификовао. Папа Бенедикт XVI је о Степинцу написао ,да је Степинац био један Божији Хрват, каквог је Данте опјевао у последњем пјевању „Раја“ у „Божанственој комедији“. Kада је Српска црква уписивала у православни календарски поменик јасеновачке жртве римокатоличка заједница је надбискупа Степинца уврстила у римокатолички календар мисионара римокатолицизма.
Инквизиција је у реформацији преформулисана у ‘непогрешиви’ међународни суд правде, папско-протестантско секуларно право пресуђивања ваневропским народима. Као некада врата Ватикана данас у преговорима са ваневропским народима, као са српским политичарима у  преговорима за чланство у ЕУ, европски супервизори показују ‘одшкринута’ врата Брисела, као спас од европских економских санкција и исламске инвазије. Савремени српски политичари потписују ватиканске и бриселске споразуме декламујући хуманистичке папско-протестантске теорије прогреса, а српски народ ће послије признања папско-протестантског права програмски бити предан ИСИЛ-у као инквизиторској ватри ‘прочишћења’.
Хрватски конквистадори, као сви словенски унијати, балканским племенским престижом и римокатоличком ревношћу ремете унијатску мисију међу право – славним, којом би папски прелати јасеновачким хумкама служили мисе и благословили `покајану` православну паству. Папа Франциско, као и његови претхдоници, мисију `меке моћи` прилагођава политици евроатлантске али-јансе, предлажући политику `помирења` са православљем пошто је право- славна Русија васпоставила војну снагу и прекинула једнополарну војнo-вје- рску доминацију евроатлантске `свете` алијансе. Стога, коначна канонизација Косова и Степинца може сачекати повољније ватиканско вријеме.
ognjenvojvodic.info

Коментари

Популарни постови са овог блога

ЗИДАЊЕ СКАДРА

Град градила три брата рођена, До три брата, три Мрњавчевића: Једно беше Вукашине краље, Друго бјеше Угљеша војвода, Треће бјеше Мрњавчевић Гојко; Град градили Скадар на Бојани, Град градили три године дана, Три године са триста мајстора; Не могаше темељ подигнути, А камои саградити града: Што мајстори за дан га саграде, То све вила за ноћ обаљује. Кад настала година четврта, Тада виче са планине вила: "Не мучи се, Вукашине краље, Не мучи се и не харчи блага! Не мож, краље, темељ подигнути, А камоли саградити града, Док не нађеш два слична имена, Док ненађеш Стојуи Стојана, А обоје братаи сестрицу, Да зазиђеш кули у темеља: Тако ће се темељ обдржати, И тако ћеш саградити града." Кад то зачу Вукашине краље, Он дозива слугу Десимира: "Десимире, моје чедо драго, Досад си ми био вјерна слуга, А одсаде моје чедо драго! Хватај, сине, коње у хинтове, И понеси шест товара блага; Иди, сине, преко б'јела св'јета, Те ти тражи, сине, Стоју и Стојана, А обоје брата и се...

КАКО ЈЕ ГАРДА ЦАРА ДУШАНА потукла Албанце

Цар Душан је био висок око 2,14 метара. По налогу Синода Српске православне цркве, Атанасије Јевтић са комисијом, отишао је у цркву Светог Марка у Београду и отворио кивот у коме лежи Душаново тело. После мерења дошли су до сазнања да је Цар Душан био огроман човек. Интересанто је рећи да је Душан био велик и турнирски борац. Није пропуштао витешке двобоје и увек је побеђивао. Имао је личну гарду састављену од ратника из целе Европе, од којих је сваки био висок преко два метра. Гарду је сачињавао 101 човек и сви су били преко два метра, што сведоче многи историјски документи. Само је један од њих био је виши од свих. Једини који је смео да буде виши и од Душана Силног био је – Душанов барјактар. Велико изненађење је сам ратни барјак, који је такође остављен на Хиландару. Барјак је троугаоног облика димензија три метара са 4,5, од осам слојева тешке свиле, на врху је велики крст тежак четири и по килограма. Такав барјак треба носити у левој руци, док у десној треба носи...

МАНАСТИР ПРЕКОПЕЧА - ХРАМ ПРАВЕДНОГ ЈОВА

Данашњи  манастир  је подигнут на остацима некадашње  цркве  у Прекопачи, за коју нема поузданих података о постојању. Међутим, сачувано је предање о  Јову Синаит у  који је живео у Прекопечи код Крагујевца више  Драче . Ту је умро и сахрањен. У науци се овај синаитски  монах  повезује са познатим преписивачем старих рукописа Јовом који је живео у  манастиру Хиландару  током треће четвртине  14. века .  Мошти  овог подвижника склоњене су у  манастир Драчу , а његов гроб био је изузетно поштован у народу. Верује се да је средњовековни манастир постојао до краја  18. века , када су га, током  Кочине крајине , уништили  Турци . Подизање новог манастира почело је  1988 . године, да би до данас били саграђени једнобродна црква у  рашком стилу  и двоспратни  конак . У манастиру живе: монахиња Михаила (Враголић) старешина  манастира, монахиња Урила (Враголић). Манастир П...